Levertijden

Wat is de levertijd van Keesty?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.

Wij berekenen geen verzendkosten.

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL en zij bezorgen het pakket binnen 1 tot 2 werkdagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

1. Bestel voor 16:00uur

2. Je ontvang een email bevestiging van jouw order

3. De zelfde dag nog verzonden

4. Levering binnen 1 tot 2 dagen thuis bij je bezorgd in de brievenbus.

Terugbetalingsbeleid
Retourbeleid

Is je aankoop toch niet helemaal naar wens? Bij Keesty doen we er alles aan om je koopervaring zo prettig mogelijk te maken. Als je niet tevreden bent met een artikel kun je deze daarom altijd bij ons ruilen of retourneren.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 30 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Keesty geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@keesty.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 30 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jouw doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

  • Je hebt  30 dagen  de tijd om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden.
  • Daarna 30 dagen om het product terug te sturen.
  • Na aanmelden van het retour storten wij binnen maximaal 30 dagen het orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Dit bedrag is exclusief kosten voor retourzending, deze zijn voor eigen rekening.

Ik heb het verkeerde- of een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?

Uiteraard vinden wij dat heel vervelend, wij hechten namelijk veel waarde aan kwaliteit en tevreden klanten. De schade kun je per e-mail (info@keesty) bij ons aanmelden zodat wij jou binnen één dag een passende oplossing kunnen aanbieden. Het retourneren van het item is in dit geval gratis.

Uitzonderingen

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de zichttermijn van 30 dagen:

  • Gepersonaliseerde artikelen. Dit zijn artikelen die ontworpen zijn met onze ontwerptool.
  • Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screenprotectors.

Product ruilen?

Wil jij je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@keesty.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Veel gestelde vragen

Bestelling

Is Keesty te vertrouwen?

Ja, Keesty.nl is een betrouwbare webshop. We zijn officieel aangesloten bij het WebwinkelKeur-keurmerk, wat betekent dat je bij ons veilig kunt bestellen. WebwinkelKeur controleert of wij voldoen aan alle belangrijke regels rondom klantvriendelijkheid, privacy, retourneren en service.

Je kunt onze actuele klantbeoordelingen en het keurmerk bekijken op de officiële website van WebwinkelKeur.

Ik ben niet tevreden! Wat kan ik doen?

Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We willen dit natuurlijk graag netjes voor je oplossen.

Stuur ons een e-mail op info@keesty.nl met je bestelnummer en een korte omschrijving van het probleem. Voeg eventueel een foto toe als het gaat om schade of een drukfout.

Wij reageren binnen 1 werkdag en zorgen altijd voor een passende oplossing, of dat nu een herdrukterugbetaling of een andere regeling is.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen! Wij begrijpen dat je hierop zit te wachten.

Bij Keesty verzenden we bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 zijn geplaatst dezelfde dag nog. In de meeste gevallen wordt je bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen geleverd.

Toch nog niets ontvangen na 2 dagen?

Dan is je bestelling mogelijk vertraagd of verloren gegaan bij de bezorgdienst. Neem in dat geval direct contact met ons op via info@keesty.nl. We zorgen ervoor dat je een gepaste oplossing krijgt.

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Zodra je jouw bestelling bij Keesty.nl hebt geplaatst, ontvang je direct een bevestigingsmail met een overzicht van je bestelling.

Zodra wij jouw bestelling hebben verwerkt en verzonden (meestal dezelfde werkdag), ontvang je een tweede e-mail met een verzendbevestiging en track & trace.

Niets ontvangen?

Controleer dan je spam- of ongewenste e-mailmap. Soms komen onze e-mails daar per ongeluk terecht. Nog steeds niets? Stuur dan gerust een bericht naar info@keesty.nl, dan helpen we je graag verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren of te wijzigen zodra deze is geplaatst.

Wij starten direct met het afwikkelen van jouw bestelling. Hierdoor kunnen we geen aanpassingen meer doen aan het ontwerp, toesteltype of adresgegevens.

Twijfel je over iets? Stuur ons dan alsnog een e-mail via info@keesty.nl – we kijken graag wat we eventueel nog kunnen doen vóór de verzending.

Wat is de levertijd?

Vandaag voor 16 uur besteld is dezelfde dag verzonden.

Berekenen jullie kosten voor verzending?

Wij versturen al onze items gratis.

Retouren & Garantie

Hoe retourneer ik mijn item?

In de footer onderaan de pagina kun je meer informatie vinden, onder het kopje Retouren

Hoe snel krijg ik mijn geld terug?

Wij verwerken retouren zodra deze bij ons geleverd zijn en verwerken de terugbetaling dezelfde dag. Afhankelijk van jouw bank kan dit 2 tot 3 dagen duren.

Wat is de retourtermijn?

Je hebt bij Keesty.nl een retourtermijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling.

Let op: Gepersonaliseerde producten (zoals telefoonhoesjes met eigen foto of tekst) zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht en kunnen niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een productiefout of schade.

Niet tevreden of is er iets mis met je bestelling? Neem dan contact met ons op via info@keesty.nl – we zoeken altijd naar een passende oplossing.

Hoesje Maken

Hoe maak ik een telefoonhoesje met foto?

Het ontwerpen van je eigen telefoonhoesje is heel eenvoudig bij Keesty.nl. Volg deze stappen:

  1. Kies je toestel – Selecteer het merk en model van je telefoon
  2. Kies het type hoesje – Ga voor een hardcase, softcase, bookcase of duurzaam model
  3. Start met ontwerpen – Upload je foto, voeg tekst toe en pas je ontwerp aan naar wens
  4. Voeg toe aan winkelwagen – Tevreden met je ontwerp? Rond je bestelling af!

Binnen 24 uur gaan wij aan de slag om jouw unieke hoesje te produceren en verzenden.

Kan ik zelf een telefoonhoesje maken voor mijn iPhone?

Ja! Je kunt o.a. een iPhone hoesje maken met eigen ontwerp. Wij zorgen voor perfecte pasvorm.