Verzendbeleid
Levertijden
Wat is de levertijd van Keesty?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden.
Wij berekenen geen verzendkosten.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL en zij bezorgen het pakket binnen 1 tot 2 werkdagen. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
1. Bestel voor 16:00uur
2. Je ontvang een email bevestiging van jouw order
3. De zelfde dag nog verzonden
4. Levering binnen 1 tot 2 dagen thuis bij je bezorgd in de brievenbus.
Terugbetalingsbeleid
Retourbeleid
Is je aankoop toch niet helemaal naar wens? Bij Keesty doen we er alles aan om je koopervaring zo prettig mogelijk te maken. Als je niet tevreden bent met een artikel kun je deze daarom altijd bij ons ruilen of retourneren.
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 30 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.
Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Keesty geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@keesty.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 30 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jouw doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
- Je hebt 30 dagen de tijd om de bestelling te annuleren en het retour aan te melden.
- Daarna 30 dagen om het product terug te sturen.
- Na aanmelden van het retour storten wij binnen maximaal 30 dagen het orderbedrag inclusief verzendkosten terug. Dit bedrag is exclusief kosten voor retourzending, deze zijn voor eigen rekening.
Ik heb het verkeerde- of een beschadigd product ontvangen, wat moet ik doen?
Uiteraard vinden wij dat heel vervelend, wij hechten namelijk veel waarde aan kwaliteit en tevreden klanten. De schade kun je per e-mail (info@keesty) bij ons aanmelden zodat wij jou binnen één dag een passende oplossing kunnen aanbieden. Het retourneren van het item is in dit geval gratis.
Uitzonderingen
Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet onder de zichttermijn van 30 dagen:
- Gepersonaliseerde artikelen. Dit zijn artikelen die ontworpen zijn met onze ontwerptool.
- Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screenprotectors.
Product ruilen?
Wil jij je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@keesty.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
FAQs
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.
If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.
If that’s what you think how bout the other way around? How can you evaluate content without design? No typography, no colors, no layout, no styles, all those things that convey the important signals that go beyond the mere textual, hierarchies of information, weight, emphasis, oblique stresses, priorities, all those subtle cues that also have visual and emotional appeal to the reader. Rigid proponents of content strategy may shun the use of dummy copy but then designers might want to ask them to provide style sheets with the copy decks they supply that are in tune with the design direction they require.
A client that’s unhappy for a reason is a problem, a client that’s unhappy though he or her can’t quite put a finger on it is worse. Chances are there wasn’t collaboration, communication, and checkpoints, there wasn’t a process agreed upon or specified with the granularity required.
It’s content strategy gone awry right from the start. Forswearing the use of Lorem Ipsum wouldn’t have helped, won’t help now. It’s like saying you’re a bad designer, use less bold text, don’t use italics in every other paragraph. True enough, but that’s not all that it takes to get things back on track.